Toimihenkilöt

Juho Rautvaara
Hallituksen jäsen

Juho Rautvaara tunnetaan TikTokissa nimellä Jesusguised.

Ville Mäkipelto
Hallituksen puheenjohtaja

Ville Mäkipelto on suosittu tietotubettaja, jonka YouTube-kanavalla tehdään tutkimusmatkoja ihmismieleen ja maailmaan. Ville on myös psykologi ja teologian tohtori sekä innokas shakkiharrastaja.

Ville Mäkipelto

Petteri Mikkonen
Hallituksen jäsen

Petteri tubettaa mm. tieteestä, avaruudesta, ihmismielen koukeroista, mystiikasta ja salaliittoteorioista!

Petteri Mikkonen

Henkka Remes
Hallituksen jäsen

Henkka on helsinkiläistynyt porilainen, joka rakastaa musiikkia sekä euroviisuja. Työkseen hän tekee media-alalla laajasti mm. toimittajan hommia sekä taittoa ja video- sekä valokuvausta.

Henkka Remes

Jussi Koski
Hallituksen varapuheenjohtaja

Jussi on monessa liemessä keitetty asiaintuntija, jonka suurimpina intohimoina on luovuuden ja yhteisöllisyyden kehittäminen. Siviiliammatiltaan hän on nuorisopastori.

Pastorific

Joona Nuutinen
Hallituksen jäsen

Elektronista poppia laulava biisinkirjoittaja, bändin johtaja ja musiikkivideoita säännöllisesti julkaiseva tubettaja.

Unzyme